Sjuk

Skulle egentligen ha varit på jobbet nu men usch och fy så risig jag kände mig när jag vaknade i morse. Eller det började redan igår kväll men betydligt värre idag. Så det blev sängen och medicin för mig. Som tur är jobbar inte Mau idag, han är alltid ledig på måndagar så jag behöver inte vara ensam i alla fall. Med posten kom dessutom en annan grej som räddade dagen, Desperate Housewives DVD boxen som jag beställde :) Så nu ska jag ta lite mer medicin och lägga mig under täcket och kolla på Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 14:56:49
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0