Lördag

Nu känner jag mig äntligen frisk. Usch vilken förkylning jag hade men nu är den borta och det är lördag vilket gör att det känns ännu bättre. Har just ätit en banan med lite honung ska snart hoppa in i dushen och sedan tror jag att det blir en sväng på stan innan jag ska på manikyr. Tur att jag inte behöver betala för det då blir det extra lyxigt :)
Igår köpte jag Sex and the City 2 på DVD. Hoppas att Mau vill se den ikväll men jag är inte helt säker. Desperate Housewives går bra men jag är inte helt säker på Sex and the City.  

Skriver kanske något lite senare nu måste jag göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: Carrie Lundström Bradshaw

Alla gillar SATC. Om inte, måste du vidta åtgärder=)

Puss

2010-11-28 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0